Ett sista inlägg

Nu vill jag inte att ni sitter och bah "Nej, ska hon sluta blogga?!". Jag menar naturligtvis sista inlägget för i år. Blir nog inte jättelångt för jag måste åka snart men jag tänkte skriva lite grann om året, framför allt om det nya året.
 
Detta året har varit ganska bra. I början var jag lite dålig på att blogga, hade svackor och sådär. Men nu är jag inne i en period där jag älskar det! Jag ser framemot nästa år. Jag vill få bloggen till en ny nivå. En ny design kommer troligtvis upp i början på året, Februari-Mars någonting. Jag vill få fler läsare (besöksrekord igår btw, wiiie) och jag vill bli mer kreativ inom nagelmålandet. Jag vill att ni ska tycka att det är intressant att läsa min blogg och jag vill att ni ska känna att ni får ut någonting av den. Vissa kanske lär sig en massa saker, vissa kanske bara tycker att det är kul att titta på alla bilder.
Vad säger ni? Ska vi satsa på minst 3 inlägg varje dag nästa år? I så fall behöver jag er hjälp, mycket kommentarer och många sidvisningar gör mig otroligt glad. Ni med bloggar förstår, det betyder så sjukt mycket för varje liten kommentar man får.
 
Jag är så otroligt glad att jag skapade denna blogg. Att få blogga om det jag faktiskt älskar att göra är superkul.
Nu blickar vi framåt mot 2013 och ett bättre år än någonsin. Jag hoppas att ni hänger med mig. Tack för att ni läser min blogg ♥
 
Vi hörs imorgon. Hoppas att ni kommer få en lika trevlig kväll som jag kommer få. Och kom ihåg Januarikalendern klockan 1 ;)
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Din blogg kommer nog bli SUPER! Jag ser fram emot kalendern! :D
Kram!

2012-12-31 @ 14:12:56
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback