Resultat

Okej, jag tog bilder nu på kvällen ändå.. hehe.
Asså, jag hoppas ni inte slutar läsa min blogg bara för att jag la upp en bild där man ser lite av mig... hehe, eller, vad tänker jag..? Det gör ni väl inte, eller..?
 
Aja, anyway. Före-bilderna är tagna imorse. Jag vet att håret är flottigt osv men man ska tona/färga håret när det är lite smutsigt. Det enda jag har gjort med håret är att lägga i volymsprej, annars är det mitt naturliga hår ända in i hjärnan. Och ja, jag ritade över mitt ansikte men det är för att jag var verkligen ful där, men det var den bästa jag hade.
Efter-bilderna är tagna för 10 minuter sen. Jag vet att det inte är knallrött men vad hade man väntat sig? Förpackningen överdriver ju alltid. Men jag är änd nöjd. Man ser att det är skillnad och det blev ju rött, så som jag vill ha det. Hade de blivit typ julrött hade jag nästan dött så ja... hehe. Här ser man ju lite av mig dårå, hoppas ni överlever. Jag är inte vackrare än såhär... hehe. Vad tycker ni?
 
Diggar att man ser mina 1D-affischer också, hihi.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh vad snyggt det blev! Det ser helt naturligt ut! Och du är ju jättesöt! :D
KRAM<3

2012-12-23 @ 22:19:52
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback