Update

Dålig på att komma på rubriker, I know.
 

I alla fall. Idag gjorde jag äntligen juldesignen! Alltså på naglarna då.. hehe.
Jag berättar inte så mycket om den för ni får bilder imorgon, haha.
 
Annars då, köpt hårtoning idag, tonar rött imorgon. A mah gaad, hihi, verkligen knallrött! Får väl se hur det blir.
Suttit en stund nu och tidsinställt en massa luckor till kalendern, fick massa inspiration just nu! Lucka 2 will be a good one. Nåt att se fram emot! Hihi.
Nu ska jag fortsätta göra luckor, har ganska många klara nu, superskönt!
 
Update: Vill ni ha före och efter bilder på håret? kanske blurrar lite på ansiktet bara men vi får se, haha.
Gammal bild men åh vad jag vill ha det! Haha.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad coolt med knallrött hår! :D Det måste du visa bilder på!

sv; Tack! <3 Ja fy sjutton, vi får krya på oss båda två! Man vill ju inte ha en snorig jul xd
Kram!<3

2012-12-22 @ 22:02:26
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; Tack så jättemycket!! :D Men vaddå att du skulle vara liten? ;) Jag har S i min, och den sitter lagom tight, så du skulle säkert kunna ha en XS!

Kramar!

2012-12-22 @ 22:32:59
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback