Dag 4 - Favoritaffär

Hm.. det var faktiskt svårt det här. Men jag måste nog säga New Yorker! Just för att dem har så mycket kläder för folk i min ålder med coola och snygga mönster! Himla bra affär det där. Haha. 
 
1. Tre favoritplagg. Ett favoritplagg
2. Hur jag sminkar mig till vardags.
3. Dagens nageldesign.
4. Favoritaffär.
5. Favoritmärke på kläder.
6. Vart jag oftast tar bilder till bloggen.
7. Tre favortnagellack.
8.  Favoritmärke på nagelsaker.
9. Mina tre bästa köp.
10. Tre favoritsminksaker.
11. Favoritmärke på smink.
12. En affär jag är väldigt ofta i.
13. Mitt bästa sminktips.
14. Favoritmärke på skor.
15. Tre saker jag stör mig på inom nagelvärlden.
16. Bild på alla mina nagellack.
17. Tre saker jag stör mig på inom sminkvärlden.
18. Mitt bästa nageltips.
19. Hur jag brukar ha mitt hår.
20. Bild på alla mina nageltillbehör.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Wiho, nu kom jag in på bloggen! :D Sjukt irriterande, haha xd

Jag använder ett program som heter camstudio-recorder, hittade det när jag googlade runt, haha :d Kram!<3

2012-10-04 @ 14:28:37
URL: http://bunnys.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback