Tre nya nageldesigner

Ojoj, längsen jag var här. Förlåt, men det har varit mycket i skolan och så den senaste tiden. Har därför hunnit ha några nageldesigner, hehe. Men tog kort på de två senaste.
Tribal nails (håller för tippen på långfingret för det hade gått bort där, hehe). Jag har använt: Nr 715 Pink Lemonade från Isadora (den mörkrosa), perfect pink nail polish som jag fått från Julia (den ljusrosa), 87 ebony från Maxiflex (den svarta) och bas- och toplack från creative som ni vet vad dem heter vid detta laget. Och två borstar.
Jag har ombre nails för tillfället. Jag har använt: Nr. 49 white från mavala (den vita, för er som inte förstod det), nr 17 elegance frrån Isadora (den mörkare rosa), perfect pink nail polish från Julia (den ljusrosa), bas-och toplack från Creative och en tvättsvamp
Dessa gjorde jag på min kompis idag, hihi.
Jag har använt: Nr. 49 white (vit), nr 182 summer red från Isadora (röd), 324 Hello Sailor från Maxiflex (blå). Sen även bas- och toplack och tre penslar.
 
Gör dag 6, 7 och 8 senare ikväll. Kram!

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback