20-dagars lista.

För att hålla igång bloggen lite mer så knåpade jag ihop en 20-dagarslista som jag ska ta dag för dag nu då. Tänkte göra bloggen till en moe och skönhet blogg också, så det blir inte bara naglar ^^
 
1. Tre favoritplagg.
2. Hur jag sminkar mig till vardags.
3. Dagens nageldesign.
4. Favoritaffär.
5. Favoritmärke på kläder.
6. Vart jag oftast tar bilder till bloggen.
7. Tre favortnagellack.
8.  Favoritmärke på nagelsaker.
9. Mina tre bästa köp.
10. Tre favoritsminksaker.
11. Favoritmärke på smink.
12. En affär jag är väldigt ofta i.
13. Mitt bästa sminktips.
14. Favoritmärke på skor.
15. Tre saker jag stör mig på inom nagelvärlden.
16. Bild på alla mina nagellack.
17. Tre saker jag stör mig på inom sminkvärlden.
18. Mitt bästa nageltips.
19. Hur jag brukar ha mitt hår.
20. Bild på alla mina nageltillbehör.
 
Som ni ser kommer det bli en del bilder och så. Men det kommer bli askul! Kör igång ikväll ^^

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

sv: jaa :) taaack!! :DD

2012-09-23 @ 09:10:21
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Tea

Yeeey! :D

2012-09-24 @ 18:41:25

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback