Nymålade naglar!

Målade naglarna när jag kom hem från skolan idag. Var så himlans pepp på Water Marble Art så blev det i blå/grön/vita nyanser.
Jag göra en tutorial på WMA sen men sålänge får ni nöja er med bilder på mina naglar.
 
Jag har använt:
 
Stickey start Basecoat från Creative (Baslack)
Super Shiney finish High Gloss Top Coat (Överlack)
Nr. 204 från Depend (den nästan svarta)
Nr. 323 Green with Envy från Maxi Flex Colletion 2000 (Den metallicgröna)
Nr. 49 White från Mavala (den vita)
Nr. 648 Go Green från Isadora (den mörkgröna)
Nr. 729 Marzipan från Isadora (Den mintgröna)
Nr. 732 Papagayo Blue från Isadora (Den blå-lila)
Tops
Tandpetare
Rumstempererat vatten
Frystejp
 




Dessa bilder är alla mina och får inte kopieras utan tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Jeje

Hej,hej super fin blogg du har, är själv helt tokig i naglar:)
Har också testat att göra dessa naglar när man doppar fingret i vattnet, fast mina vart inte så lyckade men dina vart skitsnygga ju! :)

2012-12-10 @ 19:57:36
URL: http://jejes.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback