Dansuppvisning!

Idag var jag och dansade för en massa människor! Jag och min dansgrupp dårå! Det var så himla kul! Var där mellan 10 och 17, haha. Fast föreställning började 15. Det var en massa uppträdanden! Sångare, trumsolist, graffitimålare och dansare. Vi var sista uppträdandet. Vi hade svarta kläder med neon-glittrigt tyg på ena armen och ena benet. Se bild. Dock hade vi satt tyget på benet som en benvärmare när det var dags då det var risk att ramla av annars. Det ramlade dock av på tre stycken ändå, fast inte på mig! Haha.

Jag suddade ut mitt ansikte för att jag såg så otroligt konstig ut.. Haha


Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj, coolt! Och vad kul att du dansar! :D

sv; Visst är skalen helt uuunderbara! :D Beställ några du om du känner för det, jag skulle gärna ha gjort det om jag bara hade en iphone! ;)

2013-04-06 @ 23:21:33
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback