New in - Presenter

Nu kommer ÄNTLIGEN lite bilder på det jag fick i födelsedagspresent. Fick lite mer också men detta är nagellacksrelaterade saker. Ska passa på att säga att detta inte är för att skryta utan för att jag vet att det är roligt att titta på inlägg som detta. Är jätteglad och tacksam över allt jag fick.
 
Hihi, titta vad många Isadora!
Från vänster: 191 Gothic black; av mamma o pappa, två stycken ur deras nya kollektion 755 Pistachio och 754 Bella Vita av Ida, 625 White Silver av Emilia, 857 Electric Light av Emilia och 618 Cinderella i mini (ett paket med läppglans, mascara och nagellack).
 
 
En triss från H&M; Turquoise, Lime och Clay från Lisa. Mirrorlack nr 2041, från Emilia!
 
 
Sen fick jag också detta + en sminkväska av mina söta bror (han är 8). Hade önskat mig såna! haha sjukt att få tops i födelsedagspresent men dem är azum! Haha, de är spetsiga i ena änden så man kommer åt om lacket kommit utanför! I andra änden är de platta så vad jag ska ha det till får vi se, haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga grejer! Grattis i efterskott <3

2013-02-20 @ 20:05:57
URL: http://ritat.devote.se
Postat av: Felicia

Åååh vad många nagellack du fick! Gud vad kul! :D
Kramar!

2013-02-20 @ 22:51:33
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback