Nya naglar - Mirror, mirror on the wall

 
Äntligen, äntligen, äntligen målade jag mina naglar! Sjukt längsen! Haha.
 
Idag valde jag enfärgat, igen, haha. Ett lack ut Depends nya kollektion Mirror. Detta är nummer 2041 och jag måste säga att jag är positivt överraskad! Jag trodde att kanske tre lager skulle täcka men på ilden har jag faktiskt bara lackat ett lager + top och bas. Jag rekommenderar dock att lägga ett lager till, det skulle jag har gjort, men jag hade inte tid för det. Jag är nöjd!
 
Jag vet förresten om att designen ser sjukt konsig ut just nu, vet att andra också råkat ut för det. Jag har mejlat hon med designen så vi får se vad som händer. Hoppas att det löser sig snart.

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback