Hemma

Nu kom jag precis hem efter att ha varit och dansat. Mamma hade bilen med min lillebror som var och tränade så jag fick gå hem från stan, tar typ tjugo minuter och jag hade bara tights och t.shirt (jacka också) :( Hehe, sprang in på en godisaffär och köpte lakritskulor, hehehe.
Imorgon är det en skön dag. Börjar 8.10 och sen har jag två lektioner (med världens längsta rast mellan men ändå) och sen slutar vi tjugo över 11. Äter där tror jag och sen är jag väl hemma halv ett kanske. Lärarna ska på begravning av någon gammal lärare så alla slutar efter sin sista lektion innan 12.
 
Lägger upp dagens inspirationsbild snart. Glöm inte att svara på min fråga också. Puss !
 
-
 
Haha, råkade lägga upp detta på januarikalendern, haha, nu är det på rätt :)

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback