Dag 04 — Tre favoritnagelack

Haha, jag måste verkligen vara Sveriges tråkigaste människa när jag kommer till att välja favoritlack. Jag fick välja vilka jag ville och jag väljer.... toplack, baslack och vitt? Haha jeeez.
Men jag ÄLSKAR DESSA LACK! Så galet mycket! Haha. Låt mig få förklara varför.
 
Vitt - ALLTID bra att ha. Ska du satsa på en proffesionell (ja, jag var tvungen att googla hur det stavades, okej?) nagelmålande karriär klarar du inte en dag utan vitt. Det går att göra SÅ mycket med vitt. Just detta vita är jag ovanligt förtjust i då jag har svårt med vit efter Mavalas ledsna bekräftelse. Men ja, Isadora sviker mig aldrig, just Sayin'.
 
Toplack - Vad ska jag säga? Ett ord. OPI. Jag ÄLSKAR DESSA LACK (bas- och toplack). Borstarna är så himla bra så jag dör, eller ah, nästan (faktiskt nästan så bra så de slår Isadoras, fast bara nästan sa jag). Så himla, himla, himla, himla, himla..... jag tror ni fattar, bra!
 
Baslack - Läs ovan!
 
Hahahaha, så¨var min beskrivning på dessa lack. Hahaha, kuliga favoriter. Kramis

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback