Dag 5 + new in

Jag hinner inte sätta igång datorn någonting idag tror jag, så detta inlägg gör jag från mobilen.

Eftersom dag 5 är "bild på vad du senast köpte" så tänkte jag att jag kan lägga det i samma inlägg som det jag köpte i söndags. Jag och mamma åkte till Ica och Kicks för jag behövde några småsaker. Sminkborttagning 43 kronor, alla säger att den är så himla bra och vad jag hunnit testa så är den grym!
Sen köpte jag en hårborste för att mitt hår blir så himla tovigt lätt så mamma tyckte att jag behövde en hårborste som har till syfte att reda ut. Denna var en stylingborste också (rundad) så det var ju himla bra! Haha. Vet tyvärr inte vad den kostade.

Ska se om jag kan få till nån video också sen imorrn, men vi får se. Puss


Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback