Fylla i meningen saker..

Jag lyssnar på: inget just nu
Jag pratar: normalt, hahaha
Jag tycker om: roooosa
Jag avskyr när folk: smaskar
Jag älskar när folk: kramas helt random, så underbart!
Mina närmaste vänner är: helt underbara
Min första vän hette: Felicia
Kärlek är: något fint som man ska ta hand om väl
Det är charmigt när: killar har humor
När jag borstar tänderna: blir jag väldigt uttråkad
När jag lagar mat: blir det ofta ganska bra
Jag är rädd för: mörker
Den värsta känslan är: när man får den där panikkänslan när man tappat bort någonting viktigt fast sen hittar det 
Den bästa känslan är: när man vet att man gjort något bra och bara kan sätta sig och ta det lugnt
Jag är bäst på: att måla naglar! Hahaha
Om jag var ett djur skulle jag vara: en delfin
Om jag va en insekt skulle jag vara: ett bi (HAHA)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en skruvmejsel
Det finaste som finns är: familjen
I sommar: ska jag ha så jäkla kul!
Sist jag grät var: inte kul
Jag kan: många saker
Jag kan inte: ganska mycket saker där med
När jag vill tänka går jag: till mitt rum
När jag bakar så bakar jag: olika saker
Min mobiltelefon är: en IPhone och världensbästa typ
När jag vaknar på morgonen: kollar jag klockan
Innan jag går och lägger mig: kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på: mitt gulliga mobilskal
Bebisar är: så söta!
Idag har jag: Varit i skolan och gjort nationella
Ikväll: har jag ätit godis
I morgon kommer jag: Åka skidor!
Jag vill verkligen: inte att helgen ska vara så kort

 

Detta är ett tidsinställt inlägg, vilket betyder att jag var i skolan igår, fredag alltså, när jag skrev det och det är därför det står så, haha.


Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback