Hamstervakt och påsknaglar

Hej på er!
Idag kom min kompis med sin hamster till mig, hon ska nämligen åka bort och jag fick äran att ta hand om hamstern. Haha, nejmen den r verkligen supergullig! Det ska bli himla skoj att ta hand om den. Jag har redan varit inne där en ganska lång stund och fixat om lite i buren, hehe.
 
Jag målade förresten naglarna idag också, påskigt! Men jag hann aldrig ta några bilder och nu är det så dåligt ljus, så jag ska se om jag hinner få upp bilder imorgon. Vi ska nämligen få besök och då kommer jag vara med dem hela dagen, vi ska grilla och så. Sen sover dem över och så. Jaja, vi får se hur det blir.
 
Bara jag som tycker att det är superskönt med påsklov nu förresten? Inte en dag för sent, åh, behövdes! Pusspuss.
 
Inte min bild osv.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Det är såå skönt med påsklov!! :D Och vad roligt att få ta hand om hennes hamster! Jag tog hand om en kompis marsvin en gång när jag var mindre, det var verkligen hur mysigt som helst ^^

Kraam!

2013-03-30 @ 21:21:31
URL: http://bunnys.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback