Länkbyte

Jag gör inte länkbyten i vanliga fall men nu när min kompis startat en ny blogg så tänkte jag att jag kan göra ett med henne, bara för att jag är en himla snäll vän.
 
Hon har i alla fall startat en blogg om killarna i One Direction, vilket är extra kul då jag själv tycker om dem väldigt mycket. Jag skriver inte ut hennes namn då jag inte vet om hon vill det, hon får säga det i så fall.
 
Jag tycker i alla fall att ni ska gå in och titta på hennes blogg! Den är relativt nystartad och har inte hunnit få någon design än, men det kommer ska ni se. Inläggen är roliga att läsa med bra bilder! Jag tycker absolut att ni ska klicka er in och titta på bloggen! Klicka HÄR eller på bilden nedan.
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback