New in - Stockholm

Var ju i Stockholm i lördags. Mestadels för att det var sista dagen 1D-world hade öppet men också för att shoppa lite. Blev tyvärr lite besviken på One Direction butiken då det inte alls var som jag förväntat mig. Var där med Ida och hennes pappa. Någon mer som var på One Direction butiken i lördags?
Hahaha, jag och Ida såg Oscar Zia sitta och fika i gallerian, fast vi tog aldrig bild.... aja, haha. Nu kommer det bilder på det jag shoppade!
 
Torrschampo (räkna bort det då det läckte och jag fick tyvärr slänga det, skit...) åhlens 49 kr. Ögonkräm (superbra!) 48 kronor Åhlens.
Puder H&M 50 kr, sminkpensel H&M 30 kr och IPhoneskal H&M 30 kr.
Två OPI-lack från Åhlens. Åhhh, så glad, mina första! Haha. I vanliga fall kostar ett OPI 150 kronor, men nu fick jag både bas- och toplack för samma pris! Helt prefekt och det går alltid åt liksom! Haha
 
Imorgon taggar jag nationelle i matte.. :(

Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Fint skal!

2013-03-14 @ 16:10:00
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback