Tips! Bra sida där du kan hitta billiga nagelsaker

Idag tnkte jag tips om en himla bra sida där du kan beställa billiga nagelgrejer, mobilskal och en massa andra saker!
 

Ebay!

Jag har beställt flera grejer från Ebay. Skal till min gamla mobil men både mina nagelpenslar och nagelhjulen är därifrån. Oftast är produkterna från utlandet, Kina och Usa vanligtvis. Priserna är väldigt bra också, många gånger bara runt 20. Dock kan du inte vänta dig superbra kvalité, även om jag upplevt mina grejer väldigt hållbara.
Nagelhjulen kostade 10 kr, frakten låg på 15 medan penslarna kostade 62 kronor men då var frakten gratis.
Det kan ta upp till 4 veckor att få hem grejerna men det spelar egentligen ingen roll. Jag rekommenderar också att kolla upp säljarens omdömen innan du beställer någonting. Står det bra saker är säljaren antagligen bra och du kan beställa utan att oroa dig.
 
Nu har jag mest skrivit om nagelsaker men du kan hitta oändligt mycket saker på Ebay! Mobilskal, kläder, smink och massa mer! Hoppas ni fått lite idéer :)
Mitt senaste paket från Ebay :)

Kommentarer
Postat av: Livet som superwoman-Rodis!

Jo, det är bara bra! :D

2013-03-05 @ 21:10:51
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback