New in - Random

Jag visade ju er mitt gelkit jag fått. Jag fick också denna Naglestärkare från Depend vilket jag är så glad över! Jag kunde ju inte använda den under gellacket men som jag ska använda denna sen alltså.
Ni vet väl vi det här laget att mina naglar skivar sig och går väldigt lätt av på vintern. Därför hoppas jag att denna kan hjälpa mig med det,. Åh vad jag är glad.
Jag fick denna av min "moster" för att hon inte använde denna. Det är ett rosa-rött-lila lack från Depend men jag vet tyvärr inte vilket nummer då det har gått bort från baksidan. Superfin färg!
Jag och min "moster" gick också och shoppade litegrann. Hon tycker att dte är superkul att shoppa, precis som jag, så jag fick några små grejer.
Jag fick bland annat välja ett lack från essie, vilket lack jag ville. Jag valde detta röda, det är mera julrött i verkligheten och hur fint som helst! Jag behövde verkligen en ny röd.
Jag tror att den kostade 100 kronor, för det var någon rea, istället för 129 tror jag på Åhlens.
Sen så sa hon att hon verkligen ville köpa en tröja till mig. Vi sprang runt på massa butiker innan vi tillslut hittade denna på Vero Moda. Den är SÅ fin. Jag älskar den!
250 kronor tror jag.
 
Haha hörrni, nu har det blivit en del "New in"-inlägg här senast, men ni får inte tro att jag är bortskämd! Jag har ju fått en massa grejer för att mina släkt har varit utomlands och så, annars brukar jag få köpa det mesta själv. Kram!

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback