30-dagars lista

Dag 01 — 10 fakta om mig själv + bild
Dag 02 — Tre saker som finns i mitt rum
Dag 03 — Favorit årstid
Dag 04 — Tre favoritnagelack
Dag 05 — Bild på vad jag senaste köpte
Dag 06 — Sminkprodukt jag inte kan klara mig utan
Dag 07 — 10 senaste låtarna på min spotify lista
Dag 08 — Favoritsaker
Dag 09 — Mina rädslor
Dag 10 — Gamla nagel-bilder
Dag 11 — Visa mitt favoritplagg
Dag 12 — Vad jag planerat att göra sommaren 2013
Dag 13 — Favorit tv-serier
Dag 14 — Min favoritnageldesign
Dag 15 — Två saker jag längtar efter
Dag 16 — Hur jag sminkar mig
Dag 17 — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 18 — Vad hade jag på mig i dag
Dag 19 — Min favorit låt och varför
Dag 20 — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21 — Min dag i bilder&text 
Dag 22 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23 — Den bästa dagen på året och varför
Dag 24 — Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen
Dag 25 — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26 — Favoritgodis och varför
Dag 27 — Detta är jag beroende av
Dag 28 — Hur jag firar julafton
Dag 29 — En låt som passar mitt humör
Dag 30 — Saker jag drömt om att göra superlänge
Yes, nu kär vi en sån här lista igen. Känns som att den kan behövas för att få igång bloggen igen. Jag har kopierat denna lista från google men ändrat några saker som jag kände att jag inte ville göra och skrivit dit liknande saker, eller bytt ut helt. Hehe.
Ikväll kommer första i "dagen" upp, jag ska tidsinställa några inlägg till imorrn också då mina kompisar är på en fest och jag inte kunde följa med eftersom vi ska åka skidor imorgon och måste upp tidigt, känns mig lite forever alone... hahaha. Aja, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback