Lucka 12 - Tutorial Pac Man

Kommer ni ihåg den där designen jag gjorde med Pac Man på för inte allt för längesen? Jag tänkte filma en video när jag gjorde den men jag fick inte till det ordentligt. Därför blir det bara en tutorial med bilder och text men hoppas det går bra det med. Vissa bilder är från min IPhone och vissa från kameran för att kameran slutade fungera efter ett tag.
 
Börja med att lägga ett genomskinligt lack på alla naglar
Lägg ett gult lack på tummen och välj sedan fyra andra färger till de resterande fingrarna. Jag valde blå, rosa, orange och röd.
Suddig bild, förlåt. Måla konturerna för pac man på tummen med ett svart lack.
På de andra fingrarna gör du taggar på tipparna med svart.
Fyll i runt Pac Man på tummen och i taggarna på de andra fingrarna.
Använd en dottingtool (eller något annat runt) och gör vita prickar på de fyra fingrarna. Gör svarta ovanpå. På tummen gör du bara en svart prick. På med toplack och voila, klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0