Lucka 13 - Youtubare

Någonstans ifrån måste jag ju få min inspiration till nagelmålandet. En del hittar jag hos andra bloggare, andra på bilder från exempelvis google eller weheartit men de allra flesta idéer får jag från folk som lägger upp nageltutorials på youtube. I dagens lucka listar jag mina absoluta favoriter.
 
Cutepolish -
Min absoluta favorit. Jag skulle kunna sitta här och babla i timmar om henne, hennes bra sidor och så vidare men jag väljer att ta upp några utav de.
Naglarna: Hon har inte jättekorta naglar men heller inte 5 cm långa naglar. Hennes längd är ungefär som min vilket betyder att jag kan göra designerna lätt på mina naglar.
Designerna: Visst, hon kanske inte uppdaterar suuuperofta om men hon uppdaterar ändå ibland. De flesta av hennes designer är hyfsat lätta fast blir ändå supersnygga. Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på videosarna, för att de är så fina.
HÄR kommer ni direkt till hennes kanal.
 
Polishpedia -
En annan som ligger väldigt högt upp på min lista. Sjukt duktigt hon med.
Naglarna: Likadant där, hon har inte sådär superlånga naglar så att jag kan göra de designerna hon gör också. Väldigt bra!
Designerna: Den här tjejen uppdaterar ofta. Hennes designer kan däremot vara lite svårare men jag tycker ändå att det är himla mysigt att bara sitta och titta på videos. Det klart att jag får inspiration även här, vissa kanske jag gör precis som i videon, andra tolkar jag på mitt eget sätt.
HÄR hittar ni hennes kanal.
 
Detta var mina absoluta favoriter. Vissa andra tittar jag in på ibland med det är dessa jag brukar hålla koll på. Hoppas ni fick lite idéer så ses vi igen imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad kul, då ska jag titta in på dem nästa gång jag känner för att göra lite speciella naglar! :D

2013-01-13 @ 21:07:33
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0