Lucka 21 - En serie jag älskar

I dagens lucka gömmer sig ett fett serietips.
 
Pretty little liars! Spencer, Aria, Emily och Hanna.
 
Jag började titta på serien på internet för ett tag sen. Jag måste säga att jag nästan dog. Hehe, nästan.
 
Den handlar om 4 tjejer som efter ett år som splittrade, efter att deras vän Alison försvunnit, hittar tillbaka vänskapen. Snart hittar polisen Alisons kropp.
Snart börjar tjejerna få konstiga meddelanden från någon som kallar sig "A". Denne person verkar sig veta precis allting som händer i tjejernas liv.
 
Men tjejerna lever också som andra tonåringar. Killar, skolan och shopping är också mycket som kommer fram i serien.
 
Jag älskar den och jag tror att många skulle göra det med. Jag brukar titta på den på swefilmer.com. Sök på Pretty Little Liars och det kommer upp. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0