Lucka 22 - Knasiga fakta om mig PART 3

- Jag säger ordet "typ" i stort sätt hela tiden. Jag försöker sluta!
- Jag pratar mycket och jag pratar ofta!
- Jag älskar allt som har med skönhet att göra, smink, hår men mest naglar!!!
- Jag blev skitglad när jag fick nya hörlurar med min IPhone. Det är något jag är lite halvt beroende av. Det, naglar och min mobil.
- Jag tittar nästan aldrig på tv.. jag sitter vid datorn istället, ehe.
- Jag har tuuuuusen appar på min mobil, kanske lite för många men jag kan inte radera! ehe.
- Min favoritaffär är New Yorker. Där finns allt jag verkligen tycker om.
- Jag har nästan aldrig uppsatt i skolan.
- Jag blir galen när jag inte kommer på vilken blogg jag ska besöka.
- Jag följer många bloggar, väldigt många, jättejättejättemånga faktiskt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0