Lucka 27 - What the nail?! tag.

Idag kommer det en tag som man egentligen ska göra på youtube men jag kan ju svara i text också, haha.
 
1. Du är strandsatt på en öde ö, du har alla tillbehör som kan behövas, som remover ect... Vilket nagellack har du?
Åh, herregud. Jag skulle troligtvis välja någon färg man inte tröttnar på så lätt. En mellanrosa eller någon ljuslila kanske? Vitt tror jag att jag skulle tröttna på och likadant blått eller grönt.

2. Vilket är ditt minst favorita lack?
Alltså, jag tycker ju om alla mina lack så himla mycket! Men MÅSTE jag välja något så väjer jag tyvärr det som är trea från vänster på bilden ovan. Depend nummer 204. Ett väldigt fint lack på utsidan, men när man tar det på nageln ser det nästan svart ut med en gnutta blått i. Jag har inte använt det på ett ganska långt tag då jag inte gillar det helt enkelt. Men visst, det är fint att titta på :)

3. Vilket lack reflekterar din personlighet mest?
Skulle jag ta på färgen skulle det nog bli nummer två från vänster på bilden ovan (räkna inte med det lilla av det orangea som syns). Depend nr 034. Jag är en rosa tjej, ja, det är jag verkligen. Så jag tror att man kan beskriva mig med den färgen. Fast egentligen skulle det vara mina vänner som skulle beskriva mig ju, haha.
 
4. Vilket nagellack skulle du kunna använda året runt, i alla sammanhang?
Oj, det är nog samma sak där. Något jag inte tröttnar på. Någon fin nude eller en ljusrosa tror jag.

5. Vilket nagellack är din favorit att ha på tårna?
Jag bär aldrig i stort sätt aldrig nagellack på tårna då mina tår faktiskt är för fula för det, haha. Men jag tror att om jag skulle ha det skulle jag välja en röd för det framhäver verkligen nageln om man ska säga så, haha. Kanske Isadoras Summer Red.

6. Vilken färg gör dig glad?
Enkelt, alla nagellack gör mig glad! haha, nejmen jag blir extra glad av färggranna färger, vem blir inte det liksom? Fast jag blir glad av alla färger egentligen.

7. Vilket är det mest unika lack du har?
Jag tror att det är Essie's Matte about you. Det är väl inte så unikt men Essie ÄR ett fint märke och det är de ända jag har fårn Essie. Förut var det också i stort sätt det enda märket som hade matt toplack. Nu börjar ju fler få in det.

8. Vilken nageltrend tycker du mest om?
a) ljusa neoner
b) softa pasteller
c) kvava mörka
d) klassiska nudes
 
Åh, så svårt egentligen, men jag är så svagt för nudefärger så jag får nog välja det även om jag älskar alla :D

9. Vilket är det äldsta lacket du har?
Det första JAG köpte, eller mamma köpte till mig var nog mitt Glitter Red från Mavala. Annars kan det ha varit någon utav mina lila från Depend.

10. Vilket nagellack har det sötaste namnet av de du har?
Haha, vad svårt! Kanske Isadoras Elegance. Jag bara älskar namnet! Haha, fast jag vet inte riktigt. Vi säger det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0