Lucka 28 - Hur jag "storterar" mina nagelhjul och varför

Sa ju att jag skulle skriva i en lucka hur jag valde att sortera hjulen så jag tänkte att jag gör det.
 
Jag har tittat runt på YouTube hur andra människor har valt att sortera sina nagelhjul. De flesta valde att göra i färgskala men då kom jag att tänka på att tänk om man får en färg mellan två färger och sen finns det ingen plats där? Då är ju allt förstört.
Sen såg jag en tjej som valt att sortera märke för märke. Då behöver man inte ha i någon speciell ordning heller. Dessutom om man har två nästan likadana färger från olika märken kan man jämföra genom att sätta mot varandra. Jag tyckte att det verkade som en jättebra idé och valde därför att göra så.
 
Ett av hjulen. I detta fall Depend. Jag har inte supermånga men en del. Det kladdiga svarta är ett grafitti.
 
Vänder man på hjulet finner man detta. Jag har valt att skriva numret i nageln så man lätt ser vilken färg det är. Nu är visst upp och ner men det är ju 1070, 204, 82, 58 och så vidare. Siffrorna är lite kbnäppa men det var svårt att skriva i böjt!
 
Det skulle inte förvåna mig om ni inte fattar någonting vad jag pratar om, ehe. Inte så bra på att förklara. Men hoppas ni förstått lite hur jag valt att göra, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0