Lucka 30 - Hissar och dissar tre olika nagellack

Depend
 
Hiss:
- Priset! Gud så bra med nagellack som kostar 25 kronor! Flaskan är dock väldigt liten men ändå bra pris till flaskan.
- Färgerna! Åh, jag älskar att Depend har så himla många olika färger. Det är inte alla märken som har även orange, gul, cerise och så vidare.
 
Diss:
- Kvaliten. Utan toplack går Dependlack bort väldigt fort tyvärr. Det funkar dock bättre om man har toplack.
- De små flaskorna. Det är synd att Dependlack är så små då färgerna är helt underbara.
 
Mavala
 
Hiss:
- Färgerna. Jag älskar hur Mavala får in både skimmriga och mer mattta färger (inte matta som ett matt toplack utan mer utan glitter och sånt krimskrams). Dock saknar jag vissa färger som cerise, ljusblå och så.
- Namnen. Haha, låter så sjukt konstigt men jag älskar de fina namnen på Mavalas lack. Några utav mina heter bland annat Lemon Cream, Riga, Milano. Titta bara på namnen ovan!
 
Diss:
- Färgerna torka. Jag har dock inte upplevt det med alla färger men med bland annat 49 White har båda mina torkat (jag älskade det förut, därav två). Diss till det, annars har de andra färgerna funkat bra.
- Locken torkar igen. Jag vet inte hur många gånger jag behövt använda polygripen för att öppna ett Mavalalack (haha, true story). Jag blir så arg varje gång det händer. Åh. :/
 
Isadora
 
Hiss:
- Borstarna! Åh, jag älskar deras vida borstar (alla är inte det och funkar också bra men jag gillar de breda mest)! Sååå lätt att måla på. Kärlek♥
-  Handtagen. Töntingt att söga handtagen men vad sjutton. Isadoras lack är dels väldigt lätta att öppna och sen är handtagen vääääldigt sköna att använda.
- Färgerna. Åh, jag lskar deras färger! Åhhhh!!
 
Diss:
- Små flaskor. Jag älskar Isadora och använder det sjukt ofta, därför skulle jag vilja ha liite större flaskor. Men samtidigt känns det som att det inte är Isadora om de gör större flaskor, eller?
- Priset. Känns lite onödigt ibland att betala 70 kronor för 6 ml (tror att det ligger där, kanske 7-8 också) nagellack. Samtidigt som jag kan tycka att det är värt det då kvaliten är så pass bra.

30 luckan. Nästsista. Imorgon är sista, sjuuukt!
Idag hissade och dissade jag tre nagellackssorter. Och ja, jag var tvungen att slänga in en tredje hiss på Isadora, bara för att jag inte kunde motstå att ta med den. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jeje

Jag har också färgen Lemon Cream! Jag har cerise och ljusblå av Mavala.

2013-01-30 @ 17:41:15
URL: http://jejes.blogg.se
Postat av: kak

Jaja oki love isadora

2013-01-30 @ 18:57:22
Postat av: Jeje

sv; ska jag lägga upp bild på bloggen så får du se vilka nagellack jag har?

2013-01-30 @ 22:30:00
URL: http://jejes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0