Lucka 8 - Wanties Isadora

Jag är ju så svag för Isadora-lack. Vilket ni vet om vi detta laget, haha. Jag satt ock tittade igenom isadoras hemsida är om dagen och jag dog. Jag vill ha allesammans! Haha, men jag tog ut några stycken.
 -
630 Sweet Violet. Asså seriöst. Finare lila får man leta efter. Underbar.
 -
702 Blue Jeans. Askblå färg. Ge mig. Nu. Fantastisk.
 -
748 Peacock. Metallic blå. Jag behöver en sån ju!
 -
65 Smokey Grey. Jag vill haaaaaaaa, underbar grå. Justja, jag fyller ju år snart.. ;)
 
Haha, asså ni ska se mig när jag kommer in i en sminkaffär. Går direkt till Isadoras hylla vid nagellacken och ba "åååh, den vill jag ha! Och den! Titta mamma vilken fin! Åh titta!!!" Haha, sån är jag liksom.. haha.
 
Alla bilder lånade härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0