Några gamla nageldesigner

Jag har haft några nageldesigner nu, hehe. Jag hittade några på kameran som jag ännu inte lagt upp här. Skriver inte vilka lack jag använde tyvärr.
Polkadots. En aning misslyckade då färgkombon inte blev som jag tänkt mig.
Lila med vita blommor. Favoriter. Här ser man även hur sjukt långa mina naglar var. Jag insåg det inte riktigt själv. Saknar.
Nästsenaste naglarna. Använde en fanbrush och resultatet skulle inte alls bli såhär. Men blev ändå ganska bra när jag satte dit blommorna.
Just nu har jag dessa. Börjat skavas bort men jag orkar inte göra om de eftersom det ändå är dags för juldesignen snart. Här ser ni också hur jag klippt de. Vissa gick av och sådär. Mycket tråkigt då jag planerat så mycket för jul med naglarna med får tänka om lite så blir det bra.
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback