Tandtråd

Jag gick till Coop för att köpa tandtråd. Haha?
Jag ska nämligen göra en nageldesign med dem, spännande? Bilder kommer


Ehm, japp. Nu är det såhär att designen blev skit rent utsagt. Jag orkade inte göra om den heller så nu är mina naglar lika tomma som de var innan, något svartare i kanterna, hehe. Jag får se om jag gör om det imorrn, hehe.

Nu sitter jag med tandtråd mellan tänderna (nåja, det var ju det grejorna var till för egentligen). Bara jag som tycker det är så skönt att bara ha något plastigt i munnen? Hahaha. Jag är konstig. Nu vill ni säkert inte läsa mer om vad jag vill ha i munnen, hejdå


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad synd att det inte blev som du hade tänkt dig :( Men kan du inte lägga upp bilder ändå? :D Om du tog några alltså ;) Eller bilder på hur du hade tänkt dig att det skulle bli!

Och ja, min skola lyckades tima in det riktigt bra med studiedagen där, hihi ;) Jag gillade också bilderna där jag hade skinnshorts till, men nu gillar jag inte mitt hår på de bilderna längre, haha :o Nu för tiden har jag aldrig lockigt/vågigt år!

2013-05-01 @ 20:51:01
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; HAHA oj jag trodde verkligen att det var torsdag! xD Nu har jag ändrat! x)

Åh fy vad jobbigt att behöva ha nationella i SO också! Tack och lov infördes det typ precis när jag gick ut grundskolan, hihi ;) Hoppas alla proven gick bra för dig!

Kram!

2013-05-02 @ 21:37:21
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback