Ullared

Hi guys! Saknat mig? Jag har saknat er en massa. Jag vill så gärna blogga nu men jag använder nstan aldrig datorn, just för att den är halvt sönder, och blogg-appen segar. Därför har det inte blivit något inlägg även om jag tänkt tanken många gånger.
 
Igår var jag på ullared, yeey. Jag var där med Ida, Tuva, Idas mamma, Idas mormor och Idas mormors syster. Jag och Tuva sov hos Ida natten mellan fredag och lördag. Vi gick och la oss klockan 8 för att sen gå upp tio i 12 då bussen gick halv 1 och vi skulle åka en liten bit med bil först. Så ja, vi kom fram till Ullared, Gekås kvart i 7. Vi fick stå i kö 5 minuter innan vi kom in och då gick jag, Ida och Tuva för oss själva och plockade på oss. Nu tänker jag inte berätta hela dagen för er för det kommer ta ett halvår (ni får fråga om ni undrar nåt) men klockan 4 rullade bussen påväg hem igen. Vi stannade 45 minuter och åt på vägen och runt 10 kom vi fram till stället vi skulle av på. Då var jag rätt trött då vi nästan inte sovit någonting på varken vägen dit eller hem. Jag tror att jag sov ungefär tre timmar på natten mellan fredag-lördag. Jisses.
 
Jag köpte 6 nagellack, tre kaviar (excited!!!!!), två claudia och ett glitter nagellack. Sen köpte jag en väska, en sport-bh, två par shorts, pads, ögonbrynskniv, pincett, tandborstfodral, skärmskydd till min IPhone, hörlurar och en massa saker till! Det var i alla fall himla kul och jag vill göra det igen! Haha. Bussresan var lång, men så värt det! Hihi. Kramis! :D

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback