Var med och tävla hos Bunnys du med!

Jag är med och tävlar hos Bunnys om ett skal från IDiwa.se. Jag har själv varit inne på sidan några gånger och dem har så himla mycket fint där! Mestadels skal till IPhone men också till andra mobiler. De har såna där skal man ser på Weheartit och Tumblr hela tiden! Så sjukt fint! Jag är med och tävlar om detta skal, för det är så jädrans snyggt! Men du får välja helt själv vad du vill ha, för du får ett present kort på upp till 200 kronor om du vinner! Så himla bra! Klicka HÄR eller på bilden för att komma till tävlingen! :D 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi jag visste väl att du skulle vilja vara med, vi hade ju pratat om att du funderade på att beställa därifrån! :D Och nu kanske du inte behöver det! ^^ Superfint inlägg också, lycka till nu! :D

Kram!

2013-04-11 @ 21:27:48
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Louise

Hoppas du vinner ^^

2013-04-15 @ 15:14:54
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback