Bekännelser

- Jag tycker det ska bli ganska kul att komma tillbaka till skolan igen, komma tillbaka till rutiner och så. Fast sen vet jag ju att jag kommer tycka det i två veckor sen vill jag ha lov igen, haha.
- Om jag står och dricker vid kranen, till exempel vatten eller mjölk, så dricker jag inte upp allt utan sparar en centimeter i botten och häller ut, jag vet inte varför det är så men det blir så automatiskt bara.
- Jag älskar känslan av nybäddad säng! Speciellt på vintern när man är kall och kryper ner i en säng där det nyss bytts lakan, mys!
- Jag ser fram emot att bli stor och få barn så jäkla mycket. Jag har ingen aning om varför, det verkar bara så himla mysigt med en egen familj även om det är ett ganska bra tag kvar.
- Jag fyller år på Alla Hjärtans Dag :D
Fy vad jag älskade denna design alltså...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha jag brukar också alltid hälla ut det sista vattnet i glaset! xD Och om jag någon gång dricker hela måste jag ändå vända det upp och ner och se om några små droppar kan rinna ut, haha x)

sv; Hihi Liseberg är verkligen helt underbart! :D Atmosfear måååste du testa någon gång, en sån himla kick!

2013-08-13 @ 15:44:42
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohh kan du göra en toturial?? På dem asså!! Kommentera på min blogg när du har gjort det om du ska göra det ;) skulle vara så kul, kanske länkar dig då också!

Svar: Jag skulle gärna göra det, jag har funderat på att göra dem naglarna igen :)Du länkade ingen blogg?:)
mynailtip.blogg.se

2013-08-19 @ 17:25:39

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback