Militär

 
Igår kände jag för att måla mina naglar igen. Det var lite för att mina vänner invaderade min nagellacks-samling och började måla mina naglar som jag också blev sugen. Min kära vän Tuva kom på designen och hjälpte mig att göra lite (hon ville att jag skulle skriva det ja).
Jag är faktiskt himla nöjd! Det blev riktigt bra faktiskt, bättre än jag trodde.
 
OPI Top coat (använt som både bas- och topplack då jag inte får upp baslacket, eh)
Isadora Tip White (vitt under för att få fram färgerna)
Isadora Hunter Green (den mörkgröna, nästan svarta)
Isadora Go Green (blandat med Isadora Gothic Black för att få fram den mellangröna nyansen)
Isadora Marzipan (ljusgrön)
Isadora Cool Camel (brun)
 
Jag gillar Isadora ja, ehe

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad coolt, jag har inte sett en sån design förut! Det blev jättefint! :D

sv; Tack så jättemycket för dina fina ord om mitt hästinlägg! <3 Det är så kul att höra att du blev rörd, det betyder massor för mig! Jag tror det är extra lätt att sätta sig in om man själv håller på med hästar, då vet man hur mycket känslor som finns!

2013-08-10 @ 23:09:16
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback