Min dag

Först och främst - Tack för alla era fina kommentarer, det betyder så himla mycket!
 
Tänkte ta och skriva lite grann om dagen, ganska kort.
Alla nyblivna sjuor samlades i studiehallen där rektorn pratade om en massa saker. Sen gick min klass till vårat klassrum (ett utav dem) där vi pratade regler, bestämde kamratsstödjare, elevråd osv. Sen hade vi en liten rast och sen pratade vi lite mer (kul det låter, visst?). Vi hade en till rast efter det och sen fick vii våra skåp! Vi fick på tredje våningen i år, sådär kul men helt okej.
Sen hade vi lunch och efter det fick vi göra en film om ordningsregler, fast ingen hann typ klart, haha. Efter det slutade vi, så det var en ganska lugn dag. Imorgon börjar lektionerna på riktigt!
 
Ett ganska onödigt inlägg men jag måste ju skrivaq nåt! Haqha. Vad tycker ni förresten om att jag har börjat blogga lite mer igen? Har verkligen fått tillbaka intresset! Haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: ☆Z I N J A☆

fina naglar!

2013-08-20 @ 21:05:26
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson

Fint! :)

2013-08-20 @ 23:44:37
URL: http://emeliiejohanssons.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback