Nyklippta naglar

Det var ett tag sen! Jag har inte haft tid att sätta mig vid datorn, sorry.
Inlägg från IPaden nudå.

Idag gick min ena nagel av, fy så dumt, så jag tänkte att jag klipper av mina naglar så får dom växa igen och bli fina naglar! Förut var jag mer att om en nagel går av så får det vara, dem andra är ju långa! Fy på det tänket alltså, det är ju sjukt mycket finare när alla naglar är lika långa. Dessutom tycker jag inte alls att det är snyggt med så himla långa naglar längre (hu Lovisa, vad har hänt med dig?). Sen är det himla obekvämt alltså! Haha, jag trivs fortfarande med långa naglar bäst, bara inte tre centimeters naglar. Nej nu börjar detta spåra ut här men alltså, detta är ju en nagelblogg så det så! Hihi

På första bilden är min högerhand innan jag klippte naglarna, ser ni långfingret? Det var den som gick av! På andra bilden har jag klippt dem väldigt kort, men inte hela vägen + att jag har filat dem, vilket jag nästan aldrig gör, fy! Det känns himla obekvämt nu men jag kommer vänja mig och sen så växer mina naglar himla snabbt så det blir inte så långvarande, haha. Förlåt för den taskiga kvaliteten, IPad kameran är inte så bra..

https://cdn1.cdnme.se/3409556/6-3/pic_521ce8429606ee74afa788bd.jpg">https://cdn3.cdnme.se/3409556/6-3/pic_521ce8429606ee74afa788bd.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh jag klippte också av mina den här veckan för att en gått av! :( Men det är faktiskt skönt att klippa av dem helt då och då och liksom börja om på nytt, även fast det är lite ovant när de är superkorta...

2013-08-31 @ 21:19:07
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback