pratar på som vanligt

Jag har en del inlägg som jag ska tidsinställa till lite olika tid framöver, så att ni får nåt inlägg ibland tills jag har bestämt vad jag ska göra med bloggen, så det ska jag göra i helgen.
 
Jag vill ha en design, det vill jag ju, men det känns lite onödigt att köpa en design när jag inte äns vet vad som ska hända med bloggen. Någon sa att det vore kul med lite roligare vardagsinlägg och det förstår jag ju, men jag får inte lägga upp bilder på mig själv så det blir ju lite tråkigt då. Jag vet ärligt talat inte vad som kommer hända framöver, jag har ju viljan, men inte orken. Vi får seee, nu uppdaterar jag er lite ibland, snart börjar skolan oså också, längtar faktiskt lite, tihiiii :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är ju roligt att du kommer igång så smått med bloggen i alla fall! :D Och snart kanske orken kommer, och då kan du dra igång bloggen ordentligt! :D

2013-08-08 @ 21:12:01
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback