Det jag köpte på ullared

Ja, det har tagit en vecka. Men nu äntligen fick jag tummen ur och tog på kort på det jag köpte. Vissa grejer är inte med, typ som två bh:ar, godiset, halstabletterna, julklapparna och så. Menn annars tror jag att jag fick med det mesta. Vart ändå inte så mycket ju!
 
Två tröjor, 99 kronor styck.
China glaze Purple Panic, 50 kronor // Wet n wild Party of five glitters, 17 kronor
Pads, 6 kronor styck // Tandborstfodral, 5 kronor // Tuggummi (köpte två såna), 9 kronor styck // Sminkborttagningspads Calypso (man ska blöta de så kommer det ut sminkborttagning vilket det inte gör men jag använder dom som skrubb tillsammans med en ansiktstvätt vilket är grymt), 16 kronor // Vykort 10 st, 50 öre styck.
Tofsar (kom i en påse), 80 st, 20 kronor  // Presentsnöre + rosetter i burken (de har jag dock använt), 6 kronor // Hårnålar (kom också i en påse), 60 st, 10 kronor // Sminkborste Claudia, 6 kronor // Sminkborste Ecotools, Full eyeshadow brush, 35 kronor.
 
Btw, IMORGON ÄR DET JUL!!! omg så taggad. hehe puss puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad mycket bra grejer! :D Det där glitternagellacket stod jag själv och tittade på när jag var i Ullared, du får visa bilder sen hur det ser ut på! :D
Massa kramar!

2013-12-23 @ 23:16:38
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback