New in - Dollarstore + Willys

Idag var jag och mamma och handlade på Dollarstore! Haha, jag fick med mig en del hem som jag tänkte visa! Sen köpte jag även några grejer på Willys som jag också visar! (haha, känns som att jag bara shoppar nu för tiden, det gör jag inte!)
 
Tre förvaringslådor (köpte två paket men det andra fick inte plats) 20 kr/st. Två stycken korgar 10 kr/st. Detta ska jag stortera mitt smink i. Behöver förändring!
 
Tofsar (det var fler med än vad som syns på bilden) 10 kr. Bodybutter med kokosnötlukt (så svag för det!) 20 kr och Guldnougat. Nougaten och en plopp blev tio kr.
 
Avsminkningsservetter 11 kr tror jag, bomullspads (vet inte priset, spetsiga tops 10 kr. De två första sakerna från Willys.
 
Läppglans nr 1 från Kubiss (bara genomskinligt) 20 kr, läppstift nr 20 Montana Rose från Kubiss 20 kr och on sminkborste som separeras fransarna 10 kr
Tre nagellack från Ztiz. Från vänster: nr 357 (färgen gör sig verkligen inte rättvis, den är gulidg i verkligheten!), nr 384 och nr 115.

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback