Överraskning

Åh, jag skulle precis göra matteläxan mär jag ser att ett paket kommit till mig! Jag bestämmer att jag ska göra matteläxan och sen öppna paketet!
Jag förstod ganska fort jag såg paketet att det var mina beställa nagelhjul! :D
Jag tog bilder när jag öppnade men tyvärr dog min kamera när jag tagit några bilderså resten får bli IPhone-bilder. Men i alla fall kan jag inte lägga upp någon av bilderna förren kameran är laddad så bilderna kommer troligtvis upp ikväll.
Nu ska jag sätta mig och måla på nagelhjulen! Ni får naturligtvis bilder på det sen också :D
 
Blir ett bildlöst inlägg tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar; Dit åker jag den 18 februari :)

Haha! Jag känner också så, men sen när jag ska bestämma vilken färg jag vill ha på mina naglar tar det minst en kvart för mig att bestämma mig! Men jag vill ändå ha flera lack! haha

Kram!

2013-01-26 @ 19:48:38
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback