Gel-naglar

 
När jag var hos min morbror förra helgen så hade dem köpt Depends gellack startkit till mig. Herregud vad glad jag blev! Det är någonting jag har velat ha superlänge, verkligen. Mer bilder på det jag fick kommer i nästa inlägg.
I startkitet får man inte med några färger, men  dem hade köpt till 4 färger. Jag valde att göra mina i rosa den här gången. Vet inte exakt vad lacket heter men jag skriver det i nästa inlägg.
Jag har nu haft dessa naglarna i ungefär en vecka (bilderna är tagna i måndags) och det har inte skavts bort någonting! Då har jag ändå ridit, dansat, varit i skolan, duschat flera gånger och så. Det enda som har hänt är att mina naglar har växt, och då har jag inget nagellack längst ner på nageln längre.. haha. Superduperbra!

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback