Lucka 25 - Mina nagellack del 3

Den sista delen! I denna del får ni bilder på de lacken jag bara har några stycken av i samma märke. De står alltså inte i supernoga märkesordning.
 
På de första bilderna är de alltså nagellack från MaxFactor och Collection 2000. Dessa märken är väldigt lika när det gäller appliceringen. Borstarna är ungefär likadana och konsistensen är ungefär samma.
Maxfactor lacken kostar under hundralappen, jag vet inte det exakta priset och Collection 2000 lacken kostar runt 100.
 
Från vänster: Nr 830 Dusky Rose, nr 733 Rose Petal, nr 710 Midnight Plum, nr 830 Dusky Rose. Nr 87 Ebony, nr 323 Green with Envy och 324 Hello Sailor.
 
På de sista bilderna har jag en hel drös med märken. Jag tänker därför inte sitta och rabbla upp hur lacken är utan gå direkt på namnen. Har ni några frågor så är det bara att ställa i så fall :)
 
Från vänster: Tre kiss nailart rosa blå lila, NP02 från Nordic Cap Of Sweden, Stickey Start Base Coat och Super Shiney finish High Gloss Top coat från Creative. Nr 13 från Lumene, nr 6522 från Zitz, ett rosa lack jag fått från Julia som inte har nåt nummer, nr 08 från laca de uñas.
 
Sådär då, nu har ni fått se alla mina lack. De är de jag har just nu men absolut inte de sista. Avslutar med två bilder på alla i en ring i färgskala som jag såg att Bunny hade gjort.
 
Update: Nu när jag gjort i ordning alla inlägg med mina nagellack så går jag och köper nya dagen efter. Liksom bra jobbat Lovisa! Jajja, ni får en bild på de med nu då ;)
 
Från vänster: Essie Matte About You. Heeeeelt underbart matt toplack. Jag är verkligen skitglad över detta lack! Isadora nr 719 Forest. Underbar grön färg som förresten blev mina nyår snaglar. Viva La Diva nr 40, genomskinligt som används som både bas- och toplack. Isadora nr 186 Black Rose svärtnad med rött skimmer.
 
Update: Det gröna blev inte mina nyårs naglar. Jag glömde ändra, haha. Det blev ju det andra som jag hade som alternativ! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi vad kul att du gjorde en cirkel! :D Visst var det pilligt att få cirkeln jämn? xD Och det här inlägget tyckte jag var kul att läsa, du har massor med märken som jag aldrig ens har sett förut! :D
Kram!

2013-01-25 @ 21:10:20
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0