Lucka 1 - Om mig!

I första luckan tänkte jag ta och skriva lite om mig! Jag vet att jag gjorde det i början men det är ju nästan ett år sen jag gjorde det, har förändrats lite, hihi.
 
Jag heter Lovisa, jag fyller snart 13 år och går alltså i sexan. Vart jag bor lämnar vi osagt tycker jag ;)
På fritiden rider jag, jag dansar, som förövrigt är min favorit, och sen spelar jag flöjt i en orkester och på privatlektion.
Jag är galen i rosa men äger inte så många plagg med det.. nödvändig fakta you know.
 
Annars då, naglar. Jag är helt galen i naglar men det visste ni kanske redan. Jag har över 50 lack (kommer bild och beskrivning i luckor framåt) och det kommer bli fler. I min bokhylla har jag en helt egen hylla där jag förvarar alla mina tillbehör och sen även lådan där jag har lacken.
Jag klarar inte av att ha korta naglar och blir därför jättejättejätteJÄTTE arg när en nagel går av. Jag målar naglarna på mina vänner för en tia och på vuxna för en tjuga. Har du lust så mejla mig ;) Haha, nejdå men jag målar alltså andras också. Anledningen att jag tar lite betalt är för att det blir en del omkostander för lack och sånt.
 
Nu blev det väldigt mycket prat om naglar... hm... Justja! Jag har ju en familj också! En mamma, en pappa och en bror på snart 9 år. Även om vi bråkar 24/7 så är han världens bästa.
Tillsammans med min bestie har jag en blogg om våra privatliv som ni hittar här.
 
Blev lite mycket text nu men jaja..

Titta in imorrn för VÄRLDENS BÄSTA LUCKA

 

Här skulle det kunna vara en bild på mig men jag vet inte om jag vill så ni får nöja er med texten. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0