Lucka 15 - Skönhetslista

Hittade en lista här som handlar om skönhet. Kan ju passa in här tänkte jag så jag svarar på den i dagens lucka ;)
 

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan: Asså åhh, det där går ju inte. Nagellack såklart, haha, och mascara tror jag.

2. Vad kommer du att införskaffa till våren och sommaren? Hmm... något persikofärgat lack tror jag. Så himla fint på våren!

3. Nämn ett plagg/kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i: Ett plagg ni aldrig kommer få se mig i? Troligen typ baggyjeans, inte alls min smak!

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt? Åh, jag vet inte. Mina ögon kanske..

5. Sveriges bäst klädda enligt dig: Nej gud. Jag vet inte. Finns en i min klass som klär sig superfint! Hon har alla kläder jag vill ha liksom.. haha.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig: Det går ju verkligen inte heller. Jag kan ju inte peka ut nån och säga att den klär sig fult.. haha, men nej, jag vet inte.

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak: Åh, det finns så himla många! Juliahofsweden klär sig ganska mycket i min smak, Kenza med.

8. Vilket är ditt drömjobb? Jag har ju en dröm om att bli make up artist. Med nagelteknolog som inriktning. Eller ja, jag vill vara make up artist också ju! Vore ju helt underbart!

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den? Ja, alltså, nu är det ju inte supermånga som läser den men jag tror att det är för att det är ganska roligt att titta på nageldesigner. Sen blandar jag ju väldigt mycket också.

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu? Ett vitt nagellack då mitt börjar ta slut. Sen ett ljusblått. Fast egentligen vill jag ha alla färger just nu, men mest vitt. Sen vill jag ha ett rosa läppstift, haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0