Lucka 16 - Mina nagellack del 2

I del 2 kommer ni kunna titta på mina Depend nagellack. Det gäller precis samma som i förra delen :)
 
Depend. Hyffsat bra. Kvaliten kan vara lite sisådär ibland men använder man toplack går det bra. Bortsrna är ganska lätta att applicera med men framför allt har ju Depend så galet många färger. Helt underbart! Flaskorna är ju lite små men det gör inte så mycket.
En flaska kostar i normala fall 25 kr så det är ett awesome pris.
 
Från vänster: Jag vet inte vad det är för nummer på det svarta för det har skavts bort men det är ett svart grafitti, nr 1070 (tunn pensel), nr 204 (ett väldigt mörkt blått, på nageln ser det nästan svart ut dock), nr 250 (det sitter en realapp på, ja, jag fick det för 12.50 kr men det var ett tag sen nu), nr 75, nr 124, nr 210, nr 034, nr 69, nr 29, nr 82, nr 58 och sen två stycken fransk-lack nr 128.
 
Nästa del kommer troligtvis upp runt lucka 25-26. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0