Lucka 7 - 10 saker till ni inte vet om mig PART 1

Woppa, i dagens lucka är det 10 saker ni troligen inte vet om mig, kanske ni som känner mig, haha
 
- Jag känner mig instängd om jag sover med täcket ovanför axlarna
- Men däremot om jag har fötterna utanför täcket känns det som att en tyo mördare ska komma och ta mig :o
- Jag är verkligen nagelberonde, mina föräldrar tycker jag är galen som håller på och fixar mina naglar 24/7, haha xD
- Jag har väldigt svårt för att tycka om en film, den måste innehålla EXAKT det jag letar efter och det är inte lätt.. haha
- Jag har mest rosa och lila nagellack, kanske inte så konstigt då jag "ärvt" de från farmor och hon ägde bara rosa..
- Jag har över 50 nagellack
- Egentligen är jag ganska duktig på att redigera i gimp, jag bara fattar inte så bra med koder och sånt
- Ibland sitter jag och låtsas göra videos på datorn, bara för att jag typ älskar att prata!
- Jag är en godisråtta... hehe
- Jag tycker det är jättekul att ha mynailtip! Men jag orkar inte ladda över bilderna från kameran till datorn.. hehe.

Kommentarer
Postat av: Jeje

Jag tror också att mördare/monster som ska dra ner mig på golvet!

2013-01-07 @ 13:04:26
URL: http://jejes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0