Lucka 31 - Tack.

Tack för att ni fina läsare finns här. Tack för att ni drar statistiken uppåt. Tack för att ni läser mina inlägg och TACK för att ni kommenterar.
Jag vet ärligt talat inte vart jag hade varit utan er. Bloggen skulle inte ha kommit någonstans och utan Mynailtip känns jag tom. Låter sjukt men bloggen har blivit en del utav mitt liv. Får panik ibland när jag inte kan blogga, som i tisdags.
Gud vad känslomässig jag blev men tack så sjukt mycket. Jag är så glad att ni läser min blogg. Ni är inte supermånga, tänker inte ge ut exakt antal, men ni är några stycken. Jag vill uppåt, jag vill få fler läsare. Men samtidigt känns det så himla bra att ha er. Nu på senare tid har statistiken höjts och det gör mig så galet glad! Nu har jag börjat komma in i en period igen där jag verkligen älskar att blogga. Jag har haft svackor, jag vet, men jag hoppas att ni hänger kvar, fast uppdateringen går lite upp och ner. Just nu är det inte supermycket i skolan vilket självklart bidrar till att jag kan blogga oftare.
I mars fyller bloggen ett år. Sjukt egentligen. Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg länge till. Jag hoppas att jag kan bidra med nya intressanta och roliga inlägg i lång tid framöver. Snart ska jag även se till att börja videoblogga, klippa ihop videos när jag målar naglarna och så vidare. Har filmat en video som kommer att komma upp såfort jag lärt mig att redigera videos. Tyvärr blev det ingen video i Januarikalendern men jag hoppas att ni är glada ändå.
Nu är kalendern slut. Jag hoppas att det har varit lika roligt för er att läsa som det har varit för mig att sitta och skriva ihop inläggen. Känns som att jag kommer sakna det lite. Tycker ni att den ska komma tillbaka nästa år?
 
Tack Sabina för dina fina kommentarer om mina nageldesigner.
Tack Bunny för alla dina peppande kommentarer.
Tack Filippa för dina braiga idéer om vad jag ska blogga om.
Tack Jeje för dina kommentarer som får mig att le med hela ansiktet.
 
Och TACK alla ni andra som också läser min blogg men inte kommenterar. Det betyder så sjukt mycket att bara se staistiken höjas hela tiden. Åh, jag älskar er! Tack för att ni följt Januari ut med detta. Tack så sjukt mycket ♥
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket fint inlägg! :'D Jag vill absolut att kalendern ska komma tillbaka nästa år! <3
Kram!

2013-01-31 @ 21:33:37
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Jeje

Fint skrivet och jag tyckte verkligen om januarikalendern, så hoppas att du gör en till nästa år! :)

2013-01-31 @ 22:28:10
URL: http://jejes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0