Välkommen

Hej och välkommen till mynailtip.blogg.se.

Jag som driver denna blogg heter Lovisa och har precis fyllt 12 år.
Precis som man hör på namnet så kommer denna blogg handla om hur man gör fina naglar på bästa sätt. Jag själv är helt nagelberoende och målar naglarna ungefär varannan dag om jag får tid.

I den här bloggen kommer ni få läsa om allt mellan topsar och grundlack inom nagelvärlden. Jag kommer att visa upp mina naglar steg för steg ibland, och ibland bara ett slutresultat. Men ni kommer få se alla nageldesigner jag gör, vissa är enkla och vissa lite mer avancerade. Jag kommer även tipsa om olika saker, hur du göra för att dina naglar inte ska gå av lika lätt på ett billigt sätt och mycket andra tips. Sen kommer jag även hissa och dissa lite olika nagellack och tillbehör.

Inläggen blir roligare med lite bilder va? Jag kommer försöka att få med bilder varje gång, självklart då bilder som har med naglar att göra.

Jag tänker inte göra något stort inlägg om mig själv, det blir bara tråkigt att läsa då. Men jag kan berätta att jag som sagt då heter Lovisa och har precis fyllt 12 år, alltså går jag i femteklass, på vilken skola låter vi vara osagt. På fritiden går jag i gymnastik som jag tränar 2 gånger i veckan, men ska sluta till påsklovet förhoppningsvis då det har blivit tråkigt. Vill börja rida eller börja i innebandy, vi får se.
Hemma lever jag med min fyra år yngre bror (han ska alltså fylla 8) och en mamma och en pappa. Vi bor i en vill på en våning, i vilken stad låter vi också vara osagt.

Bloggdesign kommer fixas snarast, påväg.

Förutom denna blogg är jag ägare av 2 andra bloggar, en "privat" och en novellblogg. Novellbloggen hittar ni genom att klicka HÄÄÄR och den privata bloggen hittar ni HÄÄÄÄR.

Har ni några frågor om mig, eller bloggen så kan ni kontakta [email protected], kollar mailen minst en gång varje dag och svarar då. Ska försöka att skaffa blogresponse också om ett tag, så ni har möjlighet att ställa fråga även där.

Har ni några egna nageldesigner som ni vil visa upp för läsarna? Skicka bilden i ett mejl så lägger jag upp den i ett inlägg samt länkar din blogg (om du har någon). Låter det bra?


(Bild: Weheartit)

Kram /Lovisa

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback