Svar på tal!

Blev en väldigt suddig bild, men men, man ser vad det står.
 
Svar: Tack, haha. Jag tror att det bästa för att sluta dra bort skinn runt naglarna är att helt enkelt försöka hålla sig borta. Ha nagellack, åtminstonde ett baslack på nageln hela tiden så blir det lite svårare att ha av nageln också. Nu har jag haft väldigt tur, mina naglar växer hyffsat fort och så är de väldigt hårda så de går inte av så lätt. Men var försiktig och om det blir en spricka i nageln, dra inte bort det utan fila så du får en jämn nagel igen. Hoppas du fick bra svar och du får gärna fråga mer om du undrar något!
 
Har ni frågor så är det bara att ställa dem, jag kan svara på alla i ett inlägg ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du 1D? kika in hos mig då! Har nyss börjat på en novell som kommer att handla om 1D!

2012-10-25 @ 20:24:53
URL: http://lostinonedirection.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på dig! Nu är det så här efter många månader har jag alltid velat skriva en novell för har inte redigt vågat för har varit lite för feg att visa upp mina texter, men idag bestämde jag mig för att öppna en novell. Blev en ny design och första kapitlet är nu uppe :)

Novellen heter "Take a shot for me?" och handlar om: Dyra bilar och stora fina herrgårdar är en del i staden Starbuck. Alla lever efter mottot och varje dag blir en ny utmaning. Iallafall för Ashley. I mitten av gymnasiet börja hennes vänner frysa ute henne och hela världen går ner för den lilla flickan som en dag inte vill leva längre. Tills en ny kille vid namn Justin börja i samma klass, kan han vara nyckeln till lyckan?

Kanske faller dig i smaken? skulle verkligen vara snäll om du ville läsa den:)

Du hittar den här: http://jdbieberstory.blogg.se/
Kommentera gärna med åsikter och liknade, kram <3

2012-10-26 @ 11:55:26
Postat av: Bunny

Jag har också naturligt starka och hårda naglar, det är jag jätteglad över! För naglar är något jag verkligen tycker är superkul, så jag skulle bli ledsen om de bara gick av hela tiden xD

sv; Tack så mycket! Nu har min dipdye blivit ljusare, så den är ännu finare :D

2012-10-26 @ 20:53:57
URL: http://bunnys.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-10-28 @ 19:56:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback