Dag 2 - Hur jag sminkar mig till vardags

Dessa grejer brukar jag använda till vardags ⇧
Rollon Anti Dark Circels från garnier som Concealer (den biega "tuben" för er som inte fattade det). Den fanns bara i en färg när jag köpte den och det är 02. Fair. Ica Maxi, 80 kr tror jag.
Volume Million Lashes Luminezer For Brown Eyes från Loréal Paris. Mascara som jag älskar! Den är verkligen grym. Dock inte vattenfast men jag vill egentligen inte ha det. Fick den av den kompis så vet inte vad den kostar men den finns på de flesta affärer som säljer smink.
Ett lypsyl med lite skimmer i från Nivea. Jag älskar det! Jättefint att ha på!
 
1. Tre favoritplagg. Ett favoritplagg
2. Hur jag sminkar mig till vardags.
3. Dagens nageldesign.
4. Favoritaffär.
5. Favoritmärke på kläder.
6. Vart jag oftast tar bilder till bloggen.
7. Tre favortnagellack.
8.  Favoritmärke på nagelsaker.
9. Mina tre bästa köp.
10. Tre favoritsminksaker.
11. Favoritmärke på smink.
12. En affär jag är väldigt ofta i.
13. Mitt bästa sminktips.
14. Favoritmärke på skor.
15. Tre saker jag stör mig på inom nagelvärlden.
16. Bild på alla mina nagellack.
17. Tre saker jag stör mig på inom sminkvärlden.
18. Mitt bästa nageltips.
19. Hur jag brukar ha mitt hår.
20. Bild på alla mina nageltillbehör.

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback